ZNAMKA

HONGQI BRAND

Zgodovina

Znamka Hongqi je bila ustanovljena leta 1958. Od tega leta dalje je vozilo znamke Hongqi tudi protokolarno vozilo kitajskih uradnikov na pomembnih državnih dogodkih. V 60. in 70. letih prejšnjega stoletja je bil Hongqi simbol kitajske avtomobilske industrije. Po koncu 70. let prejšnjega stoletja pa se je podjetje še bolj osredotočilo na trženje in komercializacijo ter leta 2018 sprejelo novo strategijo in koncept oblikovanja, kar je povzročilo skokovit porast prodaje vozil in posledično širitev na tuje trge.

KONCEPT

Koncept znamke Hongqi izpostavlja »novi prestiž«, »novo dovršenost« in »nova čustva«, pri čemer spaja tradicionalno orientalsko kulturo z globalno napredno kulturo, vrhunskimi znanstvenimi dosežki, tehnologijo in bogatimi izkušnjami – vse z namenom ustvariti izjemne izdelke in storitve.

Oblikovalski jezik

Znamka Hongqi uteleša koncept oblikovanja »novega prestiža in dovršenosti«, kar bo v prihodnosti postalo temeljni oblikovalski jezik, ki bo opredeljeval vsak nov izdelek.
Maska, ki spominja na slap
Logotip vzdolž pokrova motorja
Žarometi, ki spominjajo na krila
Dominantne zunanje linije

Produktna linija

Družina vozil Hongqi vključuje štiri produktne linije, in sicer L, S, H in Q.

Serija L: Hongqi premium vozilo

Serija S: Hongqi kupe

Serija H: Hongqi mainstream model

Serija Q: Hongqi komercialni enoprostorec

V naslednjih petih letih bo podjetje Hongqi pripravilo 21 novih modelov iz teh štirih linij.

Scroll to Top