ZGODOVINA

Zgodovina znamke HONGQI

1958

Prvo vozilo znamke Hongqi je bilo proizvedeno leta 1958 in je obenem bilo tudi prvo vozilo, ki je bilo v celoti izdelano na Kitajskem.

1959

Po petih testnih proizvodnjah in spremembah oblike prototipa je Hongqi avgusta začel s serijsko proizvodnjo vozila, ki je nosilo ime CA72.

1965

Tega leta je bila uspešno testno proizvedena limuzina Hongqi CA770 s tremi vrstami sedežev. Velja za »nacionalno vozilo« in »prvo kitajsko vozilo«, doma in v tujini pa je znana po tem, da jo uporabljajo na protokolarnih dogodkih za prevoz državnih voditeljev in njihovih gostov iz tujine. V 60. in 70. letih prejšnjega stoletja so ta model serijsko proizvajali tudi v dveh različnih konfiguracijah, in sicer CA770A in CA770B.

1967

Na podlagi serije Hongqi CA770 je bila izdelana limuzina CA771 z dvema vrstama sedežev.

1968

Podjetje je, da bi povečalo uporabnost svojih vozil, razvilo preprost model s tremi vrstami sedežev iz serije Hongqi CA770 – model CA773.

1969

Prvo blindirano vozilo Hongqi je bilo uspešno testno proizvedeno v treh letih. Na sliki je posebno neprebojno blindirano vozilo Hongqi CA772.

1970

Paradno vozilo Hongqi CA770J. To vozilo je brez strehe, zadnji sedež je izpostavljen, zadnje naslonjalo pa je mogoče obrniti in dvigniti, tako da nastane manjši dvignjen sedež. Sredinska pregradna stena ima visoke ročaje, za katere se lahko potnik oprime. Sredinska predelna stena je opremljena z velikim steklom, ki v primeru slabega vremena med parado zaščiti potnike pred vetrom in dežjem.

1980

Glede na takratno napredno avtomobilsko tehnologijo v svetu so bile uvedene številne nove komponente in tehnologije, namenjene zmanjšanju porabe energije, povečanju moči vozil, izboljšanju udobja ter dvigu estetskega videza. Po petih testnih proizvodnjah je bil model CA774 v glavnem dokončan kot naslednik limuzine Hongqi CA770.

1980

Hongqi je testno proizvedel turistični avtobus CA630. CA630 je bil srednje velik potniški avtobus z 19 sedeži, ki se je uporabljal predvsem v hotelirstvu ter v raznih organizacijah in podjetjih.

1984

Testna proizvodnja limuzine srednjega razreda CA750 je bila končana in bila zelo dobro sprejeta. Pozneje je bil po vzoru tega modela proizveden naslednik CA750F enakega dizajna s samostojno razvitim pogonom na sprednja kolesa.

1985

Velika limuzina Hongqi CA770G je bila uspešno testno proizvedena in bila izjemno dobro sprejeta.

1998

Vodilno luksuzno vozilo Hongqi CA7460 sta skupaj zasnovala podjetji Hongqi in Ford Motor Company iz ZDA. Njegova celotna oblika predstavlja popoln spoj umetnosti Daljnega vzhoda in sodobne tehnologije, hkrati pa izžareva občutek intimnosti in šarma nove dobe. Vozilo je šlo v serijsko proizvodnjo.

2000

Limuzina Hongqi CA7202E3 iz zgodnjih 90. let prejšnjega stoletja predstavlja drugo generacijo limuzin Hongqi. Po spremembi oblike in več testnih proizvodnjah je šla leta 2000 uradno v serijsko proizvodnjo. Pozneje leta 2002 je podjetje na podlagi limuzine CA7202E3 Hongqi Star uspešno razvilo izvedbo z 2,4-litrskim 5V motorjem in tako zapolnilo manjkajoči segment. Model so poimenovali CA7242E6.

2013

Na tržišče pride model Hongqi H7.
Scroll to Top